21 Juni - Midsommar

Här är några bilder från midsommar. Två bilder på mig som Tobias tog och senare på dagen kom det in ett regnoväder som jag fotade. Hörde åskan flera gånger, så jag tänkte att jag kanske skulle kunna fota lite blixtar, men jag såg bara en och det var innan jag hann sätta upp kameran. Fast det var fint ändå med alla gula blommor och dom fina molnen. Såg hur regnet kom närmare över åkern som en dimma, det var ganska häftigt faktiskt :P
 
Nikon D800 med 50mm 1.4
 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm
 
Jag gjorde en timelapse av bilderna jag tog eftersom det såg så häftigt ut när molnen drog förbi och man ser regnet. Det var egentligen inte meningen att det skulle bli en timelapse från början, så jag bytte vinkel och när regnet kom var jag tvungen att flytta mig in under ett litet tak, så den är lite hoppig och rörig :P
 
Inte världens bästa timelapse, men jag ville ändå lägga upp den.
Se den i 1080p!

Cool time-lapse tycker jag!

Svar: Tack :P
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder och videon blev skit cool! :)

Synd att ni inte fotograferade porträtten med den himlen! Hade blivit tokfint! Älskar ovädershimmel bakom porträtt! Helst med sol lysande så de blir ännu mörkare! :)

Svar: Ja, det hade blivit snyggt! Mycket bättre än den vita himlen vi hade :p
Johanna Fåglund

Så fina foton på dig.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: