1, 2, 3

Idag ska jag och Tobias åka hem till hans föräldrar, ska vara där över midsommar. Hoppas på bra väder! Varmt ska det iaf bli och som det står nu ska det åska på kvällen imorgon, så hoppas man kan fota lite blixtar isf.
Väntar på att vi kan ta bilen (härligt att slippa tåg och buss) så jag kände för att skriva ett inlägg här så länge. Har inga nya bilder så jag lägger upp ett gammalt kollage med tre vattendroppsbilder som jag nog lagt upp någon gång redan, men lägger upp det igen :P Förhoppningsvis har jag lite nya bilder efter helgen iaf :))
 
Ha en bra midsommar!
 
Nikon D80 med Tamron 90mm 2.8 macro
 
Vet inte om jag kommer uppdatera något här i helgen, men jag finns på instagram, Stargirlphoto.

Grymma bilder!! Hoppas ni får en riktigt fin helg! Glad midsommar! :)

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Ha en jätte bra Midsommar :D Kram

Svar: Detsamma! :))
Johanna Fåglund

Grymt snyggt !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

super fint :) önskar att jag med kunde ta sådan fina kort :) Glad midsommar :O)

Svar: Tack! :)) Man får öva så kommer man lära sig :p
Johanna Fåglund

Så coola bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Galet fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vilka coola bilder!!!! :D
Jag följer dig på instagram nu, det är jag som är @pinkpiercings :)

Svar: Tack! Okej, såg det förut :))
Johanna Fåglund

Gud så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Spännande bilder! :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: