Trollsländor och fjärilar

Här är några bilder som jag fotade förra veckan när jag var ute och gick. Hittade några snälla trollsländor och fjärilar som verkade vilja vara med på bild :))
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro

Åh så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jäklar vilka fina närbilder!!! Va dom helt stilla när du fotade dom?

Svar: Tack så mycket :)) Ja, dom satt stilla.
Johanna Fåglund

helt sjukt fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sååå fina bilder! gud vad duktig du är :)

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Riktigt coola bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

amazing.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vilka bra foton :) gillar färgerna! testa den sista i svartvitt, skulle vara najs :D

Svar: Tack :)) Brukar inte göra mina bilder svartvita så ofta, men det kanske skulle passa :p
Johanna Fåglund

helt otroliga bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Det här är sånt jag kan tänka mig att sätta upp på väggen, så himla snyggt!

Svar: Ja, det skulle nog vara fint på väggen :P Tack!
Johanna Fåglund

Herregud vilka fina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Snygga bilder :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder du tar :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Du tar så fantastiska bilder! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

åh va fantastiskt fina bilder! :) fotar du människor oxå? :) kram

Svar: Tack så mycket! :)) Ja, det gör jag.
Johanna Fåglund

Snyggt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Haha när jag försöker komma så nära brukar djuren bara fly sin väg ;) alltid!! även mina katter.. så fort de ser kameran så säger det "poff" så är de spårlöst försvunna, eller så får man världens fulaste blick på bild.

Du har tur du! Och som vanligt grymt duktig.

Svar: Haha :P Du får bara fortsätta att försöka så kommer du säkert få någon bra bild snart :))Tack så mycket!!
Johanna Fåglund

Wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

HERREGUD SÅ FINA BILDER! du e ju värsta proffset.. :O

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Mycket vackra bilder, som vanligt! :) Har alltid gillat just blåvinge. Ett tag var jag till och med inne på att ha en som tatueringsmotiv! Fast nu 10 år senare så har jag fortfarande inte lyckats välja motiv till min första tatuering, haha! xD

Svar: Tack så mycket :)) Hehe :P Ja, blåvingar är väldigt fina!
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men åh vilka fantastiskt fina bilder!! Du är grym :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh så häftiga!! Riktigt snygga :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

fantastiska bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så jädra fina bilder alltså!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Blir alltid så sugen på att köpa ett makroobjektiv är jag ser dina bilder! Tycker visserligen trollsländor är ganska obehagliga... haha...

Svar: Hehe macro är väldigt roligt att fota :)) Ja, typ alla insekter är det, men ändå kul att fota dom :p
Johanna Fåglund

Vilka närbilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: