Sommarkväll

Var ute en stund med kameran igår kväll. Väldigt härligt och fint ljus. Gillar att man kan bestämma sig för att gå ut och fota klockan 8 på kvällen och sen vara ute i två timmar och det fortfarande är ljust :))
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

Åh vad fina bilder!

Ja det är så himla ljust ute på kvällarna så man kan fota lite senare på dagarna också :)

VACKRA BILDER älskar BLOMMOR <3

Superfint!

*svar:* Ja men verkligen, ska ta mig ut nu ikväll när solen håller på att gå ner, ska försöka få bra bilder på solen mellan träden om det går :)

Så fina bilder!

*svar:* Ja, jag börjar ändå inte försen kl 14.00 imorgon så jag har tid att vara uppe sent om det är så, bara jag får massa fina sommarkvällsbilder :D

*svar:* Ja! :)

jättefina bilder :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Allt bra? :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Kanonfina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fina bilder =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jätteskönt att det är ljust så länge! :) Synd att det inte var det året om :) Fast då hade man antagligen inte uppskattat det som man gör nu :)

Svar: Hehe nee, kanske inte, men lite längre kunde det vart ljusa kvällar iaf :P
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Såååå fina! Måste nog leka lite med mitt 50mm snart, har haft mitt 30mm på kameran mest hela tiden nu! Blir nog snyggare bokeh med 50.

Svar: Tack! :)) Gör det! 50mm är det jag använder mest :P
Johanna Fåglund

Ja det är verkligen jättefint ljus vissa sommarkvällar. :) Fina bilder!

Svar: Jaa, det är det :)) Tack!
Johanna Fåglund

Fina bilder! c:

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint med bokehn också!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: