Småblommor

Gjorde en till sminkning idag till mitt blomtema. Plockade några små lila/rosa blommor vid vägkanten som jag inte vet vad dom heter. Försökte söka på det, men hittade inget. Inte lätt att hitta bra blommor som inte har massa kryp på :P
Kom gärna med förslag på blommor som jag kan göra sminkningar med om ni vill :))
 
Har använt:
Skuggor från 120-paletten
Make up store Eye Pencil - Black
Make up store Long Lash Black Mascara
Rhinestones från Ebay
Klicka på bilden för att se lite större..
 
Sista dagen idag att vara med i min tävling!

oj så fiint :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Super snyggt!
Tycker verkligen det var jätte fint! Skulle önska att man fårse exakt hur du gör till exempel i olika steg med hjälp av bilder eller att du gör ett video klipp om det!
Kram
Moa

Svar: Tack :)) Skulle kunna försöka göra en tutorial någon gång när jag får tid.
Johanna Fåglund

Rebecka

Så himla fint! Förslag; Förgätmigej! Kram :)

Svar: Tack :)) Ska se om jag kan hitta någon sån då.
Johanna Fåglund

Så sommrigt och sött! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfint!

Jättefint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Shit, du är så grym!
Jag önskar att du bodde närmare mig, för jag hade lätt vela att du gjorde en fin sminkning till mig på min student!
Synd som sagt att du bor så långt ner och jag så långt upp!

Åh så fint!
Och så föreslår jag Blåklocka, Skogsstjärna och Natt och dag :)

Svar: Tack! :)) Och tack för tipsen!
Johanna Fåglund

Åh så fint smink....

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: