På väg :))

Sitter i bilen just nu och skriver. Ska på en minisemester med mamma och pappa till Malmö och Köpenhamn :)) Fast först ska vi nog åka ner och ta ett stopp vid Skanör Falsterbo,  ska tydligen vara en fin strand där. Får hoppas att vädret kommer vara bra nu också. 
Kommer vara borta tills på onsdag. Jag uppdaterar nog inte bloggen innan jag kommit hem, men jag finns som vanligt på instagram (stargirlphoto). 
 
Bild från i våras..
 

Så himla underbar bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Beautiful picture :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så härligt! Ha det riktigt skönt och fota massor! ;)

Svar: Jadå! :))
Johanna Fåglund

Tänkte tipsa om en tävling jag håller på bloggen just nu där vinsten är guld-medlemskap hos moderskeppet vilket innebär hela 249h videoundervisning om foto och bildbehandling, var gärna med :) http://ialicekamera.blogg.se/2013/july/tavling-guldmedlemskap-hos-moderskeppet.html

va fin bild!

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Sv: Ja, det skulle jag ju kunna göra! Tack för tipset! :')

Superfin!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

underbar bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Välkommen till regnet :)

Svar: Hehe det kom ju bara några droppar :P
Johanna Fåglund

Trevlig semester :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: