Öresundsbron Panorama

Gjorde en panorama vid Öresundsbron också. Blev lite liten här på bloggen, så klicka på bilden på att se den större, ser mycket bättre ut då :)) 
 
Nikon D800 med Nikon 70-300G VR
 
 
Det är INTE tillåtet att avnända mina bilder på sin blogg, hemsida, Weheartit eller någon annan stans! (Precis hittat lite fler av mina bilder här och var med hjälp av googles bildsök-funktion) 

Väldigt vackert! Tänk att jag bor så nära och aldrig varit där med min kamera...

Fint :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Underbar, underbar, underbar bild! Du är så duktig!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Otroligt fint! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackert !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Läckert :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud så fint :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Dåligt att folk måste låna dina bilder när du sagt ifrån :/

Sjukt vacker bild btw!!

Svar: Ja, ska egentligen inte ens behöva säga ifrån eftersom man inte får använda andras bilder, men tydligen förstår folk inte detta eller så vill dom inte förstå. Tacktack :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: