Några bilder

Redigerade några bilder från när jag var ute på kvällen i lördags. Så härligt att bara gå ut när det är fint ljus och fota det man hittar.
Såg att jag precis fått 600 följare här på bloggen också. Väldigt roligt att så många gillar mina bilder och vill följa min blogg :D Hade varit kul att veta vilka ni är, så om ni vill får ni gärna skriva en kommentar, så kollar jag era bloggar :))
 
Kom en söt katt också. Den var inte lätt att fota för när jag böjde mig ner gick den till mig istället, men till slut fick jag en bild när den var stilla :P
 
Nikon D800 med 50mm 1.4

sv; Förstår det!

har följt din blogg i flera år nu :) min fotoblogg heter hhildalindgren.blogg.se
du är grym!! avgudar dina magiska bilder :)

Jag läser din blogg varje dag, älskar dina bilder man får så mycket inspiration :-)

Riktigt fina bilder, ljuset är verkligen varmt och härligt.

Jag har följt din blogg rätt länge :) älskar dina bilder.

Jag har faktiskt en liten fråga, vilket hotell bodde du på när du var i Malmö? :)

Åh, vilken söt katt. Har också två katter, de
Gör likadant, omöjliga att fota haha.

Du har så himla fina bilder :)

Vad mysig blogg! :)

Läser din blogg så fort du uppdaterar. Du tar så grymt fina och helt magiska bilder! :D

Hej! Jag har följt din blogg ganska länge och innan dess följde jag dig på bilddagboken, för typ 2/3 år sen. (tror jag hette fototjejennr1 på bdb) Tycker jättemycket om dina bilder! De är så magiska och fina alltid och får mig att bli inspirerad till att själv plocka fram kameran.

jag har följt din blogg ett tag nu, jag följer dig även på instagram för du tar så gryt bra bilder :)

Underbara bilder :) Följt dig väldigt länge på Bloglovin, du ligger i min grupp "Fina fotobloggar-Bra Insperation" haha :) Hittade din blogg via "Dayviews" som det nu heter :)

Superfina bilder! Har följt din blogg via bloglovin hur länge som helst nu och hittade den genom att du var med på startsidan på blogg.se :)

Vackra bilder! :) Ja, det är inte lätt när katterna vill vara sociala! ^^

Du vet väl redan vem jag är hehe :) Hej i alla fall! :)

Super fina bilder :D

Läser din blogg dagligen :) Blir grymt inspirerad av dina bilder!

sjukt fina bilder tar du. lägg ut fler redigeringstips :)

Jag kikar in här varje dag! :)
Mest för att jag vill bli lika duktig som du och du inspirerar mig något så grymt mycket när det kommer till att fotografera och vinklar och allt sånt där.

Jag har följt dig i tre år nu och du är en stor inspirationskälla! Dina bilder är fantastiska och det är ganska lätt att känna igen dom bland andra, exempelvis på dayviews!

Det var min kusin som tipsade om din blogg eftersom vi båda tycker om att fota. Har följt dig ända sen dess! ❤

Du är så otroligt duktig!!

Säger hejhej!!
Du tar fantastiskt fina bilder ^^

Jag tittar in titt som tätt, och bjuds ständigt på fotoinspiration av dig. Alltid en fröjd! :-)

Åh så fina :)

Jättefina bilder. Jag har följt dig ett bra tag nu :)

Älskar dina bilder, du är så himla duktig! :D Har följt dig snart ett år tror jag, men det blir flera år om du fortsätter så här! :)

Fin blogg ! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: