Mysig kväll

På vägen hem till Tobias föräldrar i fredags tog vi vägen om hans bror. Tog en sväng ut med båten under kvällen där, väldigt härligt var det. Ibland var det nästan helt vindstilla och det är en elmotor på båten, så den låter nästan ingenting. Var ute med båten i ungefär en timma innan vi åkte vidare. Såg flera rådjur och hjortar (en sprang till och med över vägen en bit framför oss när vi körde), men jag hade såklart lämat mitt tele hemma. Vet att jag sa att jag inte skulle lämna det hemma igen när jag skulle dit, men eftersom det var tänkt att vi skulle ta buss och tåg först orkade jag inte släpa på ännu mer tunga saker, så jag packade inte ner det. Så det blev inga bilder på rådjuren, lite synd för några stod så fint i kvällsljuset.
Här är några bilder från kvällen iaf. Bilderna från båten är tagna med mobilen..
 
Tobias fixar i båten
 
Här var jag också ;o
 
Stannade och försökte fota några rådjur, men var för långt bort, fast vägen funkade att fota iaf:p
 
Sen fotade jag från bilen medan vi åkte för det var så fina moln. Månen var fin den också, men bara en liten prick på bilden.
 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm
(Samsung Galaxy S3 till dom tre första)
 

Mysiga bilder.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: