Makeup

Gjorde ett kollage med några olika sminkningar som jag gjort :)) 
Vilken gillar ni mest? Själv gillar jag nog mest den andra och tredje, fast nummer åtta passade jag bäst i :p 
 
 

Åh, jag blir så avis! :) Jag vill också kunna sminka som du.
Och jag säger de än en gång, så himla synd att du bor så långt ner, annars hade jag utan att tveka anlita dig till att sminka mig till studenten!

Svar: Du kan ju alltid titta på tutorials på youtube, många som lär sig på det sättet också :)) Ja, det är synd!
Johanna Fåglund

Jag tycker alla var grymt snygga :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, grymt fina! Gillar nog nummer två bäst! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jag gillar sminkning nummer 1, 2 och 6 :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Tycker 5 vart häftig med alla färger!! :D fast de lösögonfransarna hade nog inte jag valt :P

Svar: Tack! :)) Nej, inte jag heller i efterhand. Testade några som jag köpt billigt på ebay :p
Johanna Fåglund

Superfin blogg! Kolla gärna in min :)

Du är så galet duktig! Om du vill sminka på en TFP i Sthlm någon gång så är du varmt välkommen att säga till, vore så kul!

6 och 8 är nog mina favoriter :)

Isabelle

Skulle inte du kunna visa exakt vilket smink du använder? :) Du är så duktig

Svar: Brukar skriva vad jag använt, fast inte i detta kollaget. Eller menar du att du vill se allt mitt smink? Det är rätt mycket :p
Johanna Fåglund

Jag älskar verkligen dina sminkbilder.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Snyggt :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: