Köpenhamn

Efter att vi varit på Köpenhamn zoo tog vi bussen till Nyhamn där vi åt lunch, en stor räkmacka som var väldigt god. Nyhamn var ett mysigt ställe, massa olika färger på husen och vatten precis utanför. Efter det gick vi på ströget tillbaka till tågstationen där vi tog tåget tillbaka till Malmö. Och dagen efter åkte vi hem igen.
Detta är dom sista bilderna jag tog på denna lilla minisemestern.
 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm
 

Riktigt vackra bilder! Får lust att åka dit :)

Jätte fina bilder!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

åh va fina bilder :)

Underbara bilder :)

Härliga bilder :-)
Så mysigt med en minisemester :-)

Åh vad mysigt & gott med räkmacka! ;)

AKP Photography

Nydelige bilder!! :D Jeg har så lyst å reise til København :D

Svar: Tack :)) Det borde du göra!
Johanna Fåglund

Åh så vackert!

Där har man suttit!
Underbara bilder!

Jätte fina bilder :D

fina bilder :)

Åh vad trevligt det ser ut!

Då blev de trevligt gott me räkmacka

Ja förhoppningsvis blir jag ju bara bättre och bättre.. hehe :)

Vackert! Har aldrig varit varit i Köpenhamn, men skulle gärna åka dit :)

aa:) Ser ut så nästan varje morgon i stugan, så var väl ut tidigt en dag när vi var där :)

Jättefina bilder, Köpenhamn verkar så mysigt :)

Svar: Tack :)) Det är det!
Johanna Fåglund

gud så mysigt! Har varit i Danmark så många ggr men aldrig direkt i Köpenhamn.. :) Måste ta en tripp dit snart!

Svar: Gör det :))
Johanna Fåglund

vilka fina bilder, färgerna är ju sjukt fina! själv blev mina lite gråa när jag själv var där i Köpenhamn.. men det kanske går att redigera! :)

Svar: Tack :)) Aa, det går lätt att förstärka färgerna efteråt om dom är lite gråa.
Johanna Fåglund

Ser väldigt mysigt ut :)

Svar: Det var det :))
Johanna Fåglund

Superfina och färgglada bilder !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! Tycker du alltid får så bra skärpa på dina bilder och så mycket kommer i fokus. Kan du berätta vad du tex vad för bländare du använder osv? :)

Svar: Tack så mycket :D Bländaren är lite olika, men till sånna här bilder och landskap har jag runt 8-10 ungefär. Mer skärpa lägger jag på i efterhand, men för att det ska synas bra på bloggen förminskar jag alltid bilderna till 700px (som är storleken jag lägger upp här) och lägger på lite extra skärpa. Har man större bilder försämras ofta kvalitén när dom förminskas på bloggen.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: