Hindens Rev

Som jag skrev igår var jag och Tobias på Hindens Rev i lördags. Det är en udde som går 5km rakt ut i Vänern. Det var rätt häftigt faktiskt att gå med vatten på båda sidorna, fast det var ganska mycket skog också, så man såg inte vattnet hela tiden. Var en rätt jobbig väg att gå för det var smalt på många ställen och ibland var vägen täckt med massor av stenar som fötterna sjönk ner i när man gick, men det var kul iaf :))
Eftersom vi skulle gå så långt (8km gick vi totalt) lämnade vi badgrejerna i bilen för att slippa släpa på det, men ångrade att vi gjorde det när vi kom till ett ställe på tillbakavägen. Var så fint med alla stenarna, vattnet såg jättehärligt ut och det var väldigt varmt ute. Hade gärna badat där, men blev inte så. Får bli en annan gång kanske :P
När vi körde hem till Tobias igen stannade vid ett fält med massor av blåklintar. Fanns inget bra ställe att stanna på där det bästa var, så det var inte lika många där jag fotade.
 
Här kan ni se en bild på hur Hindens rev ser ut.
 
Här ville jag bada..
 
 

Det såg inte lite inbjudande ut till bad du :P Haha jag hade bara OOOPS råkade trilla i...Haha fina bilder som alltid.

Svar: Haha :P Hade nog inte vart så härligt att ramla på stenarna där, men annars kanske ;P Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga bilder! Blev väldigt sugen på att åka ut till Hindens rev faktiskt, så ska nog försöka att göra det när jag är tillbaka i Lidköping hehe :)

Kanonfina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert! Riktigt fina bilder har du fått också :)
Trist att ni inte hade med badkläderna. Ser skönt ut!

Ååååh så vakre bilder :D Skikkelige sommer bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud vilka sommriga bilder! fina bilder som vanligt! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Du är verkligen jätteduktig på att fota!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jenny

Väldigt fina bilder du tar:). Tänkte höra om du använde något filter när du fotade vattnet?

Svar: Tack :)) Använde ett halvtonat gråfilter när jag fotade.
Johanna Fåglund

Så vackert! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: