Blåvinge

Idag gick jag lite i änggårdsbergen för att fota macro. Tänkte att det skulle finnas sånna där blåvingar (fjärilar) där eftersom jag hade sett massa i helgen som jag inte kunde fota. Det fanns rätt många faktiskt. Dom flög runt vid ljungen som håller på att slå ut (så om ni vet ett ställe med ljung kan ni gå dit och kolla efter blåvingar). Trollsländor fanns det också, så jag fastnade på det stället ett tag :p 
Här är en bild så länge. Mitt internet funkar inte hemma,  så får skriva på mobilen.  
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro
 
Glöm inte att onsdag den 24 juli är det sista dagen att vara med och tävla om dom fina kamerahalsbanden :))

Fin Bild! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vad fin fjärilsbild! Tack för tipset om ljungen, ska spana lite :)

Svar: Tack! :)) Hehe gör det!
Johanna Fåglund

Vilken fantastisk bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grym bild!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt vacker bild och vackra färger på fjärilen!

Svar: Tack så mycket :)) Ja, dom är väldigt fina dom fjärilarna.
Johanna Fåglund

Riktigt fin bild. Är imponerad att du kan fånga dom! ;)

Helt fantastisk bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

SHIT VAD FINT !

Svar: TACK :D
Johanna Fåglund

Nydelig bilde!!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: