Solnedgång och brandlarm

Jag ska snart åka till Tobias som är hos sina föräldrar nu, men gör ett inlägg lite snabbt innan.
Åkte ut för att fota solnedgången idag, man får passa på nu på vintern för då går solen ner på ett bra ställe över havet :P Tänkte fota för några dagar sen, fast då var det inte fint alls, men idag var det väldigt fint :)) Har bara hunnit redigera en bild som jag tänkte lägga upp.
 
Tidigare idag var jag på Frölunda torg för att köpa kuvert och posta några bilder. Precis när jag hittat kuverten jag ska ha börjar det tjuta jättehögt och dom säger i högtalaren att utrymma byggnaden. Så fick jag gå ut igen och vänta ett tag innan man fick gå in. Då var det iaf ingen kö när jag skulle betala :P Läste på gp.se att det var någon som råkat trycka på brandlarmet nere på hemköp. Smart person :P
 
Har gjort en ny stämpel till mina bilder för 2013 :)) Fast man ser den inte så bra på denna bilden..

vilken vacker bild:D

Vilken fantastisk bild! Man blir allt orolig när brandlarm sätter igång. Vilken tur att det inte var någon brand!

Underbar bild! :)

Sandra

Hur "råkar" man trycka igång brandlarmet i en så stor byggnad?!? Folk är idioter! :P

Svar: Haha jadu, fråga inte mig :P
Johanna Fåglund

Fin bild :-)

Åh jag hade oxå tänkt gå ut och fota för några dagar sedan, men då var det aldrig fint väder. Dock var det idag men då mådde jag inte så bra istället.

Kram <3 /Jessie

jätte fin bild!:)

Så VACKER bild! Jag älskar solnedgångar!

Hihi :) Ja, rätt klantigt att råka sätta igång ett brandlarm ;)
Var med om att brandlarmet satte igång på ICA här en gång också. Men den gången tror jag det blivit lite rökutveckling eller något sådant på lagret.

Skönt att det inte var så lång kö när du skulle betala och tur att det inte var något allvarligt som hände :)

Fin bild, precis som vanligt :D

wooow for noen fine bilder på bloggen!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: