Silhuett

Är fortfarande sjuk. Trodde det hade blivit bättre förut så jag gick ut och gick lite, men jag kände att det inte alls var bättre. Känns typ värre nu än det varit innan. Inte smart att gå 5km när man är sjuk.. Jag hade med mig kameran, men blev inga bra bilder. All snö har regnat bort nu, så det är rätt tråkigt ute nu..
Så jag kände för att lägga upp en färgglad bild som Tobias tog på mig när vi var i Turkiet i somras. Blev helt yr i huvudet när jag slängde bak håret sådär hela tiden och kändes som att jag fick upp vatten i hjärnan haha :P Men det blev bra bilder och det var riktigt härligt att bada i havet på kvällen där :))  
 
Fotad med Nikon D80 och Tamron 10-24mm..

Snyggt, ser ut som fenor ^^

häftig!

Wow så häftig bild!

Sv: Ja usch, nu vill jag bara tillbaka! :P

Like a fish!!!

fin bild!! himla coolt ljus

Vilken härlig bild!

Så häftig bild!

Gud vilken cool bild !!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: