Pink Sky

Som jag skrev igår var solen jättefin efter att vi hade gått klart vår promenad i skogen. Den glödde rött och var så stor, så vi bestämde oss för att åka ut till havet för att fota lite till. Man var lite stressad i bilen eftersom det var så fint. Såklart försvann solen bakom molnen precis innan vi kom dit, men det var ändå en väldigt fin rosa/röd/lila himmel. Så här är lite fler bilder från igår :))
 
Panorama över Askimsbadet.
 
Fint mönster på isen..
 
Jag hade inget vidvinkel med mig, så jag tog en bild med Tobias kamera (Canon 450D + Tamron 10-24mm).
Resten av bilderna är fotade med min Nikon D800 och 50mm 1.4.

Hej! =)
Har kollat igenom din blogg och vill bara säga att fyfan va fina bilder du tar! Enormt fina är dem allihopa verkligen!! Detta är absolut inget du behöver svara på om du inte vill, men ville bara berätta det hehe. Ha en fortsatt fin kväll!! :)
Kram

Så vackert!

tackar :D!

åh underbara bilder :D!

bor du utanför göteborg eller mitt i? tänkte de ä ju mycket naturbilder

aha okej :) tänker just dom där fina solnedgångarna i vattnet bilderna dom ä ju underbara :)

Åh, så vackert! :')

åh va härligt de låter, ä ju inte dåligt avundsjuk själv bor man mitt på vischan me vattendrag låångt borta vilket ä synd för de blir ju fina bilder :)

Grymt vackra bilder.

åh så fina bilder! c:

Wow, vilka bilder - du är verkligen duktig!
Kram

Otroligt vackra bilder :O!!

åh va fina bilder !! ^^

Superfina bilder, som vanligt! ;) ljuset är väldigt vackert.

Så sjukt fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

GRYMMA bilder!!!! :D Underbara att titta på!

oj så vackert!

Vackert!!

Så fint! :)

Jättefina bilder!!

Sv: Det är bra :) Händer i helgen?

Vilka underbara bilder.. Ljuset och färgerna är fantastiska..

Alltså shit, jag blir helt mållös vad fina bilder du har!

Super fina bilder :)

Jätte fina bilder!

Vilket härligt panorama! de andra bilderna va rockså fina :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

sv: varsågod! :)

du är nog den bästa fotografen jag någonsin sett, så galet sjukt fina bilder! ;o

Åh vad fina bilder! :D

Så himla sjuuukt fina bilder!! Herreguuud!

Sv: Ok :) Jättefina bilder förresten :)


sjukt
fina
bilder
du
tar
!!! :)

Riktigt snygga bilder! :)

bara såå vackra bilder!

Hej! Jättefin blogg. Var gärna med i våran " finn ett fel " tävling på bloggen. Kram :)

Så otroligt fina bilder!

Jätte fina bilder och jättefin blogg.

Så sjukt vackra bilder! Älskar den sista!

Så himla fina bilder

louise

Fib blogg, allt bra? :)

Fantastiska bilder! :)

Måste fråga, hur mycket ändrar du i photoshop?
Alltså jag gillar att fotografera, men sådär fint blir det ju aldrig direkt i kameran. Ändrar man i photoshop sen med lite ljus, kontrast, skärpa så blir det ju jättemycket bättre.
Gör jag något fel när jag fotografera eller är mycket av att få fina bilder photoshop också?

Kram!

Är så tagen av dina bilder som verkligen är hur vackra som helst! Är det okej att låna någon bild av dig till sin blogg om man verkligen skriver ut att det är du som tagit dem? :)

Otroligt vackra bilder!

Hej!
Har suttit och kikat igenom massa bilder på din blogg och hemsida och jag sitter bara och gapar. Seriöst. Du har fått en nytt fan säger jag bara! Min nya förebild ;)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Hallå där igen! :)
Säger bara sanningen, du är duktig! :) Räkna med en ny följare till din blogg! :)

Ursäkta uttrycket, men satan i helvete vilka vackra och proffsiga bilder du tar!

Åh, så ljuvliga bilder! Underbart!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: