Mitt fotoår 2012

Så var 2012 slut och ett nytt fotoår har börjat :)) Jag har gjort ett kollage för varje månad från året som gått. Tycker att mitt fotoår 2012 har varit bra, men önskar att jag hade fotat lite mer fina sommarbilder. Det var ju inte så bra väder och hade inte mycket tid för att fota. Så sommaren 2013 ska jag försöka få lite fler härliga sommarbilder :))
I Januari åkte Jag och Tobias till Sälen med min bror och hans flickvän. Jättefina vinterlanskap var det där, så det var väldigt kul att fota.
 
I Februari var det massa snö här i Göteborg också. På alla hjärtans dag var träden sådär fina och vita. Vi åkte till Ramhultafallet för första gången som var helt täckt av is (bilden uppe till vänster).
 
I Mars kom blommorna upp ute, så det blev en del bilder på det då :P
 
Fotade en jättefin solnedgång 1a April, var på universeum och åkte hem till Amanda och fotade hennes lilla Tilde som bara var 12 dagar gammal då :))
 
Maj var nog den roligaste månaden detta året. Jag och Tobias åkte tillbaka till Ramhultafallet och fotade när det inte var helt isigt. Man fastnade där väldigt länge med kamerorna :P Vi gjorde också våran resa till Geiranger. Tyckte verkligen om att åka bil i Norge och fota på alla fina ställen, var också kul att gå vandringsleder till dom häftiga utsiktsplatserna :)) Kommer nog bli en ny norgeresa år 2013.
 
I början på Juni hade jag och Tobias hyrt en stuga i Källsjö några dagar. Fotade mest macro denna månaden märkte jag :P
 
I Juli blev det en dag på Borås Djurpark. Vi åkte hem till Tobias föräldrar på landet en helg där vi hade fint väder :))
 
I början på Augusti cyklade jag längs cykelbanan vid havet en varm dag. Hittade massa fjärilar som jag fastnade vid med kameran. Jag och Tobias åkte till Turkiet, Side. Hur varmt som helst så det blev mycket bad i havet.
 
I September köpte jag min nya bebis, Nikon D800 <3 Var i Botansiska trädgården och testade kameran första dagen. Fotade lite porträtt med Tobias en dag också som jag blev väldigt nöjd med, speciellt bilderna på honom :P
 
Följde med hem till Tobias föräldrar i Oktober igen. Fotade lite nattbilder och sedan dagen efter på morgonen i soluppgången. Var såå fint med all dimma.
 
En morgon i November åkte jag, mamma och pappa till Ullared. Jag hade såklart inte kameran med mig och det var hur fint som helst med all dimma, så fick fota med mobilen istället. Var på Liseberg sista November när jag fyllde år där det blev en hel del bilder :))
 
December började bra med massa snö, frost och minusgrader. Men det försvann efter ett tag och blev tråkväder ist. Hann iaf gå ut och fota lite vinterbilder. Kom snö lagom till julafton också, men det började regna bort redan på kvällen.
 
Det har varit ett bra år, men hoppas att 2013 kommer bli bättre :))

Du är verkligen heeelt grym på att fotografera!

Härliga bilder:)

Jag dör vilka vackra bilder!

helt otroliga bilder

Du tar verkligen fantastiska bilder & jag älskar dina kollage.

Så otroligt fina bilder :D

Superfina bilder verkligen! :-)

Härligt att läsa om ditt år! Så fina bildcollage!

Vilka häftiga bilder du tagit! :)

Jättevackra bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder! Gud vad du är duktig :-)

underbara bilder! :D

2013 Jag passar på att önska gott nytt !

Vilka fina bilder du tagit under året!

Älskar dina bilder så fruktansvärt mycket! Önskar nån gång att kunna fota som du! Om du skulle kolla på mina foton och lämna en kommentar så skulle det vara guld värt! Kram!

Vad många fina bilder du tagit under året!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: