Massa solnedgångar

Har blivit sjuk igen ;/ Hade ingenting att göra, så jag satte ihop två stycken kollage med några solnedgångar som jag fotat under åren. Blev ett kollage med orange/gul/röda solnedgångar och ett med lite mer rosa/lila/gula färger :)) Tycker om att solnedgångar kan ha så många olika fina färger.
Vilket av kollagen gillar ni mest? 
 
Följ mig på Instagram också om ni vill.. Stargirlphoto heter jag där :))

Älskar alla bilderna!

Båda kollagen är väldigt fina! :)

Sandra

Jag gillar det översta bäst, trots att jag själv är med i det nedersta ;). Det känns mest harmoniskt att titta på, det nedre är lite väl skarpt i färgerna för min smak. :)

Svar: Det håller jag med om :)) Jag ville ha en med lite mer neutrala färger och en mer galen :P haha
Johanna Fåglund

Superfina bilder :)

Väldigt vackra bilder! :-)

Tycker bäst om det första collaget :)

Älskar bilden där vid vetet!

Underbara bilder och båda kollagen är fina, men gillar nog det första mest :)

JÄTTEFINT!!

Båda var givetvis fina, men gillade den första mest :)

Vilka underbara bilder!

Jättefina båda två men den första lite mer.
Blir lite avis på att bo så nära havet. Blir ju så mycket finare solnedgångar.

vackera bilder

såå fint!

när jag har tråkigt och känner mig lite nere så klickar jag alltid in på din blogg för att kolla på dina otroligt vackra och fruktasvärt fantastika bilder. det får mig alltid att bli glad igen på något sätt !
du är verkligen jätte duktig ! :D

åh så fint!

Första LOVE !

Herregud så fint :)

W-o-w! Så vackra! Färgerna är så underbara!! :D

Jag älskar verkligen dina bilder!! Det är sjukt hur duktig du är på att fota och redigera!! :DD

Otroliga bilder!
Gillar bilden längst ner till vänster i första collaget :)

Du är så sjukt duktig på fota! Hur gammal var du när du började? :)

Alla bilder var sjukt fina men om jag måste välja så första collaget!

Bedårande!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackra allihopa! Soluppgångar och solnedgångar är bland det vackraste som finns!! :)

du är ju för duktig =) så kul att du fått fångat så många vackra solnedgångar. tack för tipset om din instagram med :)

Wow vad fina! Vart fixar du dina kollage? :)
Jag gillar nog den översta liiiite extra mycket fast båda är helt fantastiskt fina!
Mer tips från dig vill vi ha :) Du är såå duktig.
MVH Elin

Underbara bilder, älskar solnedgången det är alltid så fint! :)

Det är så härligt att kika in hos dig och se alla dessa vackra foton...man blir så glad :) kram på dig tjejen

Det var fina bilder i båda kollagen, men tror att jag gillar det översta kollaget lite mer :)

Så perfekta bilder! Kollage nr 1 är min favorit, bilden i mitten högst upp samt dem med hjärtat! Så vackra! Är det hdr som får fram alla detaljerna, eller hur har du gjort? :-D Underbara bilder, fantastiska!

Svar: Tack :D Det är bara en av dom bilderna som är hdr (den högst upp i mitten på andra kollaget). Jag har ljusat upp och gjort mer kontrast på dom flesta, men vissa av dom är typ oredigerade.
Johanna Fåglund

Hanna

Du är fantastiskt duktig! Som jag skrivit innan, jag skulle så gärna och många andra med tror jag, veta hur du redigerar dina bilder för dom är så vackra! Snälla visa oss dina knep hur du redigerar landskapsbilder!! Du får verkligen känsla i bilderna!

Svar: Tack så mycket! :)) Det är så olika beroende på hur bilden ser ut. Vissa av dom här över är typ oredigerade medan några av dom är uppljusade och mer kontrast på. Men tex den uppe i mitten på andra kollaget är redigerad mer eftersom det är en hdr-bild. Svårt att beskriva hur jag redigerar, men kan försöka göra ett inlägg på hur det kan se ut när jag redigerar en landskapsbild.
Johanna Fåglund

Båda är himla fina men den första är nog snäppet bättre =)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: