Galaxy nails

Kände för att göra nya galaxynaglar efter att vi fotat stjärnorna förra veckan. Tog inspiration från en av bilderna jag fotade då :))
Jag har först målat en svart grund. Sedan duttat på olika nagellack med en sminksvamp. Det vita är vanlig akrylfärg som också är gjort med en sminksvamp. Och sist två lager med ett glitterlack på.
 

Jättefina!

Sjukt snygga :-)

Sjukt snygga :-)

Riktigt coolt!
Kan du inte göra en video och visa hur du gör? :)

Sjukt snyggt:D

Vilka läckra naglar!

Åh så snygga!

Oh shit, gaaaalet coola!

Häftiga:D

Snygga!

sjuuuukt snygga!!

Riktigt snygga! Är det äkta naglar? :P

Coolt! Maste jag testa!

oh, gud så vackra naglar :)

Sjukt snygga naglar :)

Så snyggt! :)

sjukt snyggt! :)

Sjukt snyggt! :o
Vad duktig då är! :)

Skittufft ju!

Riktigt coolt!

Verkligen en fantastisk nagel design! Super snyggt!

åh guuuud så snyggt!!

Underbara bilder! Så ljuvliga naglar!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: