Frost

Idag gjorde jag en sminkning till en tävling med temat "frost" som hålls i sminkgruppen på Dayviews. Dom har en tävling varje månad och denna gången tänkte jag passa på att vara med. Har tänkt länge på att göra en frostig sminkning, men aldrig blivit av. Men nu när det ändå var temat för tävlingen testade jag att göra en. 
Jag blev nöjd med den och den var rolig att göra också. Sen tog jag lite bilder med mina studioblixtar. Så bra nu när jag äntligen fått köpt en ny sladd (som sitter fast i kameran och inte ramlar ur lätt som min förra gjorde)
 
 

Åh gud så härligt! Det såg riktigt vintrigt ut :)

så himlans snyggt!!

kanonfint =)

såå fint! <3

Fin blogg!!

Gud så fin sminkning!

Vad fint det var! :)

Vad snyggt. Jag satt modell i 2 år vilken upplevelse

Så läckert! :D

Gud så snyggt! :-D

Gud så snyggt! :-D

Jätte fint!;)

Superfint!

Carina (Med dr :-))

Fantastisk sminkning och jättefin ljussättning!!!

fint :)

Snygg sminkning och snygga bilder!! :)

riktigt snygt!!!!

snyggt!

Just nu pågår en fototävling på min blogg, där man kan vinna valfritt stjärnfilter hos kamda.se! Hoppas det är något som passar dig! :)

Jätte fint!

jättefin blogg!, Hur mår du?
kramkram :)

sv: kul! vad görs?

Super snyggt :D

Supersnyggt! Lycka till :)

Gud va fint! Hur mår du? :)

Gud va fint! Hur mår du? :)

Himla fint! :)

Super fint! :D

Det blir verkligen ett frostigt intryck med vit mascara! SNYGGT! :D

Så fint med vita ögonfransar!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: