Från igår

Här är några bilder som jag fotade igår när jag och Tobias var ute och gick i slottsskogen.
Använt Nikon D800 med Nikon 70-300mm 4.5-5.6 VR till dom fyra första bilderna. Nikon 24-85mm 3.5-4.5 VR till den näst sista och Tamron 90mm 2.8 macro till sista bilden.
 

haha, jag tycker den andra bilden är jätte frän ;)
resten super fina! :)

Hejhopp! Vi är två tjejer som har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla och vi har därför startat en blogg med samma syfte. Där uppdaterar vi med peppande- och inspirerande-inlägg och sådant man blir allmänt glad av. Kika gärna in om du vill! :D

Gillar din header starkt!! Fina bilder dessutom! :D

Hoppas du har haft en trevlig helg!

Helt underbara bilder!

Vackert!

Fina bilder!

Vilka fina bilder du tar :) Var tvungen att kolla igenom din blogg lite och du är ju riktigt grym :)

Åh så fina!

TÄVLING - Vinn Spot Stick, Schampoo & Balsam från Australian Bodycare.
http://martinaolsson.myshowroom.se/27635/glamazon-smink-hudvard-fran-de-basta-markena/

Hej! fina bilder också bloggen! :D kika gärna min blogg! är ny på blogvärlden :) tack

Asså säger det igen, Skitfina bilder!
Men vad ska du göra idag? <3

Otroligt vackra bilder.

Åh vilka härliga bilder!

Såå fina bilder!! :)

Guuuud så fina! Gillar verkligen den tredje och den näst sista ! Stadslandskap framför en färgglad himmel gör sig så fint på bild tycker jag :)

fina bilder:D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Å så fina bilder! :)

men gud så fina bilder!

Fina bilder :D

Vilken sjukt fin blogg du har!!!
Älskar verkligen den sista bilden så häftig! :D

Sista bilden är otroligt fin :) Dina andra också men gillar skärpan på frostet

Jätte jättefina bilder, riktigt bra att du börjat skriva lite mer om objektiven du använt, uppskattas verkligen!

Viken kamera och objektiv använder du!? :O

Svar: Det står högst upp i inlägget.
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder!! :)

Sjukt fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: