Smycke

Jag älskar smycken, har massor och kan inte låta bli att köpa fler hela tiden. Är ni lika galna i smycken också? :P
Ska tipsa om en tävling som Lisa har på sin blogg där hon lottar ut ett smycke från stylad.se. Tänkte att ni kanske skulle vara intresserade :))
Klicka här för att komma till tävlingen
 
En bild på Lisa som jag fotat med några av alla smycken som finns på stylad.se.  

Grym bild och kul med tävlingstips! :)

oooh tack för tipset! Snyggt smycke också!

Åh, så snyggt!!

Vilket sött smycke! :D

väldigt fina smycken hon har! jag är dock väldigt dålig på att använda det tyvärr..

Rikitgt fin bild och fina smykcen!

Tack för tipset! :-)

Vilka fina smycken!!

Vilka fina naglar hon har!

Älskar också smycken! Favoriten är armband, inte så förtjust i halsband dock.

snyggt! :D

Riktigt fin bild! :) jag har massvis med smycken, men är faktiskt riktigt dålig på att använda dom ;)

RE: Jag tycker det blir så jobbigt när man fastnar med håret i halsbanden, haha

De där halsbandet är så snyggt !

sv: varsågod! :)

Sjukt snygga ringar! Jag älskar smycken men är ganska dålig på att använda dom jag har..


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: