Sagittarius

Har inte varit ute och fotat på länge nu, lite tråkigt. Brukar vara segt vid denna tiden på året, men det brukar bli bättre när våren börjar komma :))
 
Så länge får ni stå ut med mina sminkningar, haha :P Har börjat göra sminkningar oftare nu. Tycker det är så kul och det är bra övning. Man vill ju bara bli bättre och det känner jag att jag börjar bli.
Det finns ju en sminkgrupp på Dayviews som jag är med i och varje månad hålls det en tävling (ingen stor tävling alltså, men en kul grej). Denna månaden är temat Stjärntecken. Jag har fastnat väldigt mycket för galaxinspirerade saker (ni kanske har märkt det) och då tänkte jag att jag kunde göra en sån sminkning med stjärnbilden till mitt stjärntecken (skytten) i. Så det gjorde jag idag.. Tycker det blev bra :))
 
Först satte jag bara dit stjärnorna, men när jag gick igenom bilderna i datorn efteråt kändes det som att något fattades, så jag målade dit strecken. Blev mycket bättre, så fick ta upp blixtarna igen som jag precis lagt undan och ta nya bilder :P
 

Otroligt tuff sminkning! Vore kul att se ngn typ av tutorial med ngn sminkning bara för att se hur du går tillväga :)

Hur fint som helst, imponerad!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

cool sminkning :)

Ballt:D

ååååh så coolt! :O ..

Sjukaste! Riktigt snyggt! :D smart idé det här med att göra ditt egna stjärntecken! /Anna

Häftigt!

Skiit coolt gjort! Först när jag tittade snabbt på bilden så trodde jag att du mixat ihop två bilder i photoshop :P Så det måste ju vara positivt att jag trodde de ;) Grymt!! :D

Wow vilken bild!

Riktigt häftig sminkning!

Snyggt!! :)

Riktigt coolt, jag trodde definitivt att det var photoshop :)

Grymt.

Coolt !

Sjukt cool sminkning! vill kunna göra lika dant!

Svar: Tack! :)) Du får testa. Jag hade aldrig gjort något sånt här och visste inte heller om jag kunde få till det bra :P
Johanna Fåglund

En annorlunda bild, men snygg! :)

coolt! :D

Väldigt häftigt sminkad!!!!!!!!!!!!!!

Häftigt :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: