Rosa

Gjorde en sminkning på alla hjärtans dag som jag inte visat. Använt olika rosa skuggor från 120-paletten.
 
 

Snyggt! Duktig du är !

Beundrar hur grym du är på smink å foto!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Gud vad fint! :D

Åh, herregud. Så vackert och fint gjort. Vad duktig du är :-)

sv: Oj, förlåt. Det såg så fint ut på bilderna att jag bara antog att du målat på lösnaglar först.

Kramar Amanda! :)

Svar: Hehe det är många som tror att jag har lösnaglar :P
Johanna Fåglund

Så snyggt!

Snygg sminkning :D

Åh så vackert.
sv: Åh, du anar verkligen inte hur glad jag blev. Tusen tack kära du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
Kram. ♥

Så otroligt snyggt, använder du fjärrutlösaren när du fotar sådana bilder?

vad snyggt!

så snyggt :)

så snyggt! :D

Superfint!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: