Kort timelapse

Jag och Tobias fotade ju lite bilder till en timelapse från Älsvsborgsbron i lördags. Har satt ihop den nu och tänkte visa en liten del av den. Den delen som jag tyckte var finast, när solen kom fram bakom molnen och sen försvann efter en liten stund igen. På en timelapse går det ju mycket snabbare, så för att man ska hinna se saktade jag ner den lite, så den är lite hackig.
 
Kände att jag ville ha en bild med i inlägget, så här är en väldigt beskuren bild från timelapsen.
Kanske ska testa att göra om timelapsen och använda beskurna bilder istället.. Hmm :p 
 
Glöm inte att ändra kvalitén till 1080p när ni kollar :))
 
Här är min youtubekanal för er som vill se mer videos jag lagt upp.

Sjukt fint när solen kommer fram!

Hur gör man en timelapse? :)

Snyggt! :)

Åh vilken fin blogg! :D
Lust att kika in på min och lämna en söt kommentar? Kram! :)

kan du inte förklara hur det här med timelapse fungerar? :)

Vackert som alltid !

Hej! Tänkte bara tipsa om att på min blogg har jag en kul grej! Att om du följer mig på bloglovin’ så får du 300 kronor att handla för på skor!
Om det inte faller dig i smaken så kan du annars läsa om tex vårens sminktrender och andra mode/skönhet nyheter om Bikbok och Zara.
KRAM – Www.socosy.blogg.se

Åh gud va vacker timelapse, hur gör man sån?:D
kramis♥

snyggt :)

Så läckert med timelapse, riktigt bra gjord :)

Jag undrade allt varför det var så dålig kvalité så var den på 360p haha ..där ser man. Men nu ser det ju jätte bra ut! Kul att det gick bra att lägga ihop allt till en snygg timelaps


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: