Vattenfall <3

Idag har jag varit och fotat vid Ramhultafallet. Malin frågade mig om jag ville åka dit och överraska Alma eftersom dom skulle dit och fota. Jag tyckte det lät roligt, så jag åkte också dit. Tycker om det stället väldigt mycket, speciellt på våren/sommaren, men det var fint nu också (väldigt mycket vatten denna gången). Och det var kul att få träffa Malin och Alma också! :)) 
 
Här är en bild från dagen. Fler kommer.. 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

jättefin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Blir kul att se resten av dina bilder! Gillar den kalla tonen i bilden :P

Svar: Blir kul att se dina bilder också :)) Tack, jag brukar ha lite blåare vitbalans när jag fotar sånna här bilder.
Johanna Fåglund

Wow, så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: