Sunset

Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

jättefin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Galet vackert! Så fin bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

gud vad duktig du är på att fota! har du några bra tips? går estet så jobbar mycket med sånt i skolan :)

Svar: Tack så mycket :)) Du kan kolla mina kategorier fototips och redigeringstips om du vill som finns i menyn.
Johanna Fåglund

Vackert :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

En bild att bli avundsjuk på.

Svar: Hehe jasså :p
Johanna Fåglund

Maagisk solnedgang :D

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Amazing !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Snygg bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fint! Man blir alltid så glad av att titta in på din blogg, för det finns alltid så fina bilder :D

Svar: Tack! Vad roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Underbart, så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad fin bild! Jag tänkte tipsa om din blogg på min blogg, så är det ok at jag lånar den här bilden för det? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: