Lucia Movie Night

Var ju på Lucia movie night inatt och såg tre filmer (förhandsvisningar) på bio. Första filmen var The Secret Life of Walter Mitty med Ben Stiller. Tycker att det var en bra film, värd att se. Andra var Delivery Man med Vince Vaughn. Också en bra film, rolig och så, men lite samma genre som första, drama/komedi. Då trodde man ju att sista skulle bli något annat, men nej, då kommer en till drama. American Hustle var den sista filmen, en av dom sämsta jag sett tror jag nog faktiskt, inte alls min typ av film (det var inte bara jag som tyckte denna var väldigt dålig). Men två av tre filmer var bra iaf, så det var ändå en helt okej natt på bio :)) Klockan 8 på morgonen kom vi ut och kunde åka hem och sova :p 
 
Jag har inga passande bilder så jag lägger upp en från Norge som jag inte visat innan. Skulle vilja fota norrsken igen, gärna att det var ovanför en då också :)) 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

älskar norrsken så vackert

Svar: Jag med, men bara sett det en gång :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: