Berlin - 29 November 2013 IV

Har redigerat klart dom sista bilderna från Berlin Zoo nu. Dom här bilderna är inte så jättebra eftersom det var inne i dåligt ljus och ett tjockt galler ivägen, men ville lägga upp några ändå. Kattdjuren är ju några av dom roligaste djuren att fota tycker jag, men inte denna gången när dom var i sina inneburar. Men jag försökte så bra jag kunde iaf :p
Vi kom tillbaka till hotellet vid 16-tiden och lite senare gick vi ut för att gå på julmarknad och äta middag. Julmarknaden vi var på var inte jättebra, dom andra som fanns var mycket bättre och detta var ändå den enda som man behövde betala inträde på. Det regnade inte lite kan man säga, min tjocka mössa blev helt genomblöt så jag inte ens kunde använda den dagen efter ;o Vi letade efter en restaurang, men till slut bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellet och äta där, så kunde man byta om också för att slippa sitta helt blöt och äta. Gillade hotellrestaurangen, den var bra :)) 
 
Så synd med gallret på lejonet ;/ Tigern gick lite längre ifrån, då såg man inte gallret lika mycket iaf. 
 
Jag och Tigern :)) Den ser rätt liten ut på bilden, men den var inte det i verkligheten :p 
 
Här har jag försökt redigera bort gallret. Gjorde det lite slarvigt, så det kanske ser lite knäppt ut på vissa ställen, men det var bättre såhär ändå. 
 
Julmarknaden. 
 
En fin gran hade dom iaf :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm (Zoo) 
Canon 450D - 70-200mm (den på mig) 
Canon Powershot G15 (marknaden) 

så fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftigt att få se så vackra djur :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

En Hedwig!! (Harry Potter ;D)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Det är så jobbigt med tjockt galler, för det är sällan som bilderna blir bra. Tycker i alla fall att du lyckades redigera bort gallret riktigt bra på bilderna på pantern :o

Älskar bilden på när pantern gäspar :D

Svar: Ja, det var synd att dom inte var i sina inhägnader utomhus. Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jag kom precis hem från en helg i Berlin och jag var på precis samma julmarknad som du var där på de två sista bilderna!! Så coolt haha :D

Svar: Vad roligt :)) Jag tyckte bättre om dom andra julmarknaderna som fanns, men denna kanske hade vart lite bättre om det inte hade regnat så mycket just när vi var där :p
Johanna Fåglund

Svar: Ja jag håller med lite. Sen när jag var där så var det huuur mycket folk som helst och man fick verkligen tränga sig fram. Men det var ändå mysigt att gå dit! :)

Svar: Ja, det var det när vi var där också, men håller med, det var mysigt ändå på marknaderna :))
Johanna Fåglund

Svar: Jaa :).


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: