Kvarnen

Idag åkter jag och Tobias till hans föräldrar igen. Imorgon ska vi gå på bröllop, det är Tobias kusin som ska gifta sig. Vi båda ska fota och jag ska sminka också så de blir fullt upp hela dagen. Men det ska bli kul :)) 
Har en del att göra och packa innan vi ska åka sen så måste börja fixa med det nu. Kommer inte ha tid att uppdatera bloggen innan jag kommit hem igen, men det kanske kommer upp något på instagram iaf (stargirlphoto)
 
Här är en bild från förra helgen. Kvarnen har fått tillbaka sina vingar nu efter typ precis tre år så nu är den fin igen :p 
Tobias gjorde en timelapse, så vi tog ut två solstolar som låg i bilen och satte oss där en stund. Vi höll på att blåsa bort, men det var härligt ändå. Detta var en stund innan ett åskoväder drog in och ett riktigt ösregn. 
Klicka på bilden för att se den större. 

Fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla fin header du har. ♥

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Såå fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: