Hemma från Norge

Idag kom jag och Tobias hem igen efter en ca 10 timmar lång bilresa från campingen. Har haft några bra dagar i Norge, har sett och fotat massor :)) Internet har varit väldigt segt på campingen, så bloggen fick vara lite tom dom här dagarna. 
Har inte hunnit gå igenom bilderna än eller redigera någon, så jag lägger upp två instagrambilder så länge. Får se när det dyker upp lite fler Norgebilder eftersom jag har massa bilder från bröllopet jag fotade på förra helgen som jag får redigera först. 
 
Bilden till vänster tog jag idag på hemvägen. Den till höger är från när vi var på väg till våran andra camping. Finns såå många fina ställen i Norge! Har massa bilder som jag kommer visa här på bloggen :)) 
 

Norge är så himla fint! Ser verkligen fram emot bilderna :)

Svar: Ja, det är det! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Va vackert, ser fram emot de riktiga bilderna :)

Svar: Ska försöka hinna med några norgebilder också bland alla bröllopsbilder :p
Johanna Fåglund

Gud så vackert!

Fina bilder! Norge är verkligen vackert. Ser fram emot bilderna :)

Svar: Tack! :)) Ja, det är verkligen fint! La precis upp dom första bilderna därifrån nu :p
Johanna Fåglund

Åh vad fint det såg ut att vara där! :)vart exakt i Norge var det? :)

Svar: Det var det! :)) Vet inte exakt var jag fotat bilderna i detta inlägget, men i närheten av Trollstigen är den högra tagen och den andra i närheten av Åndalsnes.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: