Testa mitt nya objektiv

Igår kväll var jag och Tobias ute vid havet. Jag ville testa mitt nya objektiv. Tycker det var jättebra! Väldigt skarpt och fint blev det, lite distortion, men inte så farligt. Är iaf väldigt nöjd. Har saknat att ha mycket vidvinkel.
 
Här är några bilder som jag tog. Synd bara att det var en så tråkig solnedgång utan några moln..
Nikon D800 med Nikon 16-35mm
Alla bilder utom sista är HDR.

Så sjukt fint, förstår att du är nöjd.. du SKA vara nöjd!
De 2 i mitten gillar jag mest, den med det som går ut i vattnet kommer på första plats.

Nu har du ju verkligen fått igång mitt tycke för detta med HDR bilder oxo.. grr.. (fast det är ju så kul!) fotade något så tråkigt som tvättstugan idag, men det vart ju fränt xD

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=579072265451470&set=a.577475425611154.1073741825.529019427123421&type=1&theater (använde fisheye oxo)

Svar: Tack så mycket! :D Aa, den gillar jag också mest av dom bilderna jag tog. Häftigt! Blev väldigt bra med fisheye också :))
Johanna Fåglund

underbart fina bilder !
jag älskar den första och den sista ! :D

Åh så fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Gud så fina bilder!

Fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder, särskilt den sista, helt underbar!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt fint !

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Herregud! Riktigt knivskarpa bilder! Gillar dom mycket :)

Alltså jag är så sjukt avundsjuk på dig!
Jag vill också kunna ta sådär fina bilder.
Hade en period då fotograferingen var rolig och jag fick superbra bilder, men nu går det inte alls nå bra.
Men ja som sagt, jag är riktigt avundsjuk på dig! :)

Jättefina bilder! Usch, missklädsam avundsjuka... ;) Gillar bryggan mest

Åh, så otroligt fina bilder!

Helt fantastiska bilder!!! Underbara färger!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Utrolig klare vakre bilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: