Piercing

Har inte fotat något på ett tag nu. Håller på med det jag skrev i förra inlägget. Har valt ut en bild från alla månader jag fotat och ska försöka fixa ihop ett inlägg om det imorgon. Får se om allt hamnar i ett inlägg eller om jag delar upp det för det blir en del bilder.
 
Så länge lägger jag upp en bild jag hittade i en mapp på datorn. En bild på när jag satte i min industrial-stav i tungan. Var flera som trodde att jag brukade ha det så när jag la upp den på dv för rätt längesen. Haha, satte bara i den för att testa. Tyckte det var lite kul :P

Usch och fy för piercing!

Gud skulle få panik om jag satte i en så lång i bara en sekund typ xD

Hah. Men hur kommer det sig att den är så lång?

Jessika

Du har en skitfin blogg :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sv- Okej, då förstår jag!
Okej, men om du fotar t.ex insekter, flyger de inte iväg om du måste gå så nära? :)

Haha, får alltid rysningar av tungpiercingar. Skulle aldrig våga göra det själv xD

Tungpiercing är sjukt snyggt! Dock vill jag inte ha en själv utan nöjer mig med de 6 andra jag har i nyllet xD

Svar: Ja, det är det :)) Hehe aa, det kanske räcker så då :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: