Färgglad droppe :))

Idag har jag vart hos frisören och fyllt i mina slingor. Äntligen är min utväxt borta! Hon gjorde en toning på håret också så det skulle få en kallare blond färg, blev bra tycker jag :)) Ska tillbaka på fredag, så ni får se bild efter det.
 
Har inga nya bilder så jag kollade igenom mina gamla vattendroppsbilder och redigerade en från 2009 som jag inte lagt upp innan. Kanske borde testa att ta nya, inte fotat det på nåt år nu.
Nikon D80 med Tamron 90mm 2.8
 
Har ett inlägg här där jag visar hur jag fotar sånna här bilder. 

Snyggt !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

jätte cool bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Ser fram emot att se håret! :) Vattendroppar har aldrig tilltalat mig på bild tyvärr :(

Svar: Hehe jag ser också fram emot att se hur det kommer bli efter fredag :P Okej :P Jag gillar det om det är bra bilder :))
Johanna Fåglund

Åh så vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbar bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Cool bild :D

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: