<3

Är med min älskling nu. Har nyss varit ute och fotat, men har inte hunnit gå igenom bilderna än. Dom kanske kommer upp på bloggen på söndag eller måndag. Iron man 3 som vi såg igår var väldigt bra. Ettan är såklart bäst, men sen kommer denna tycker jag :)) Så ni borde se den (eller alla tre om ni inte gjort det).
Nu ska vi snart lägga oss och se någon film och äta Ben&Jerry-glass. Har kommit några nya smaker som man måste testa, Clever Cookies blev det idag :P
 
Bara för det lägger jag upp en fin bild på min älskling som jag fotade i höstas :))
Nikon D800 med 50mm 1.4

Inte sett någon av dom filmerna faktiskt, gillar inte action-hjälte-filmer xD Ben & Jerry lät desto roligare, haha! Fantastiskt foto, som vanligt :)

Svar: Hehe du borde ge dom en chans ;P Tacktack!
Johanna Fåglund

Superfin bild!

Anonym

Nydelig bilde, elsker svart hvit tonene i bildet!

For en kjekk kjæreste du har :P Hihi

Svar: Tacktack! :)) Jaa :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: