Ny bebis :))

Efter nästan fyra år med min Nikon D80 var det dags att byta upp sig kände jag. Så det blev en Nikon D800 :)) Har redan varit ute och testat den och jag är huuuur nöjd som helst! :D Så nu är jag väldigt glad och vill fota massa! Bilder kommer lite senare.
 


En Instagrambild, tagen med Samsung Galaxy S3.
Uppdaterar Instagram lite då och då. Stargirlphoto heter jag där :))

SV: Haha ojdå, vad pinsamt.. jag är tydligen inte så bra på att känna igen insekter! :P
Jaha, det har jag också, himla bra tycker jag! ;) Men jag har du aldrig lyckats komma så nära? Hur gjorde du det där, special knep? ;)

Ska bli spännande att få se lite bilder :)

Sv: Haha! ;)
Okej intressant! Visste inte att man kunde komma så nära med det! Måste ju testas! ;)

Åh nej vad kul! Grattis! :)

Ojoj, vilken uppgradering! Spännande att se resultatet :)

Nice :D Nyfiken på att se bilder sen :D

Trevligt, grattis!

AVIS !

Gratulerar till din nya systemkamera! 36mpx, hur hanterar du bildfilerna har du avrit tvungen att komplettera med en större hårddisk?

Najs!! Kan inte du lägga upp lite bilder som du fotade med din d80 när du precis hade fått den? :) Skulle vara kul att se din utveckling :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: