I ösregnet

Jag åkte ut till havet för att fota igår. Molnen var så fina så jag kunde inte låta bli :P Det var fint med solen och molnen och när jag hade varit där en stund började det ösregna. Jag hade precis kommit upp på ett berg och det blåste massa också, stod med ryggen mot regnet för att skydda kameran. Då dök det upp en regnbåge också :))
Jättekall och helt blöt gick jag tillbaka till bilen sen, men hade fått några bilder iaf :P
 
Precis innan regnet..
 
Regn..
 
Efter regnet..

Fina bilder :D

Åh vilken fin regnbåge!

Otroligt vackert!

Helt otroligt vackra bilder :)

Så fina bilder :)

johanna ~

åh, sista bilden är helt magisk. wow. vill oxå kunna ta sådana bilder c:

Vilka fina bilder :)

Grymt fina bilder, älskar den sista!

kramis

Gillar bilderna! :D
Haha, verkar som om att du ofta har otur med vädret ;D

Super fint! :)

Potatis

Är inte det här alltid vad man ser ifrån dig?
Tycker tråkigt nog inte du är speciellt varierande.Fint och puttinuttigt men så sjukt inetetsägande.

Svar: Dom här bilderna tycker jag blev lite annorlunda, men stället har jag varit på förut. Svårt att hitta nya miljöer här i närheten. Har inte så många nya idéer just nu.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: