Havet

Var väldigt fint ljus ute på kvällen, så jag bestämde mig för att åka ut och fota lite. Var jättefint när jag körde dit, men precis när jag kom fram gick solen bakom massa moln och allt blev grått ;o Inte kul!
Tog nästan inga bilder alls, men här är en iaf.
 

Häftigt djup i bilden! :)

Trist med solen, men blev snyggt ändå :)

Den var superfin ändå gillar de blåa kalla tonerna, så snyggt!

Magisk bild :)

Hanna

Hej! Jag måste säga att du tar helt fantastiska bilder! jag undrar hur du gör för att få dina havs bilder och landskapsbilder så otroligt vackra? Hur redigerar du dom? Mina ser otroligt tråkiga ut medans dina ser dröm-liknande ut! Vore tacksam för svar! har ingen blogg utan du får gärna svara här i detta inlägget så jag kan läsa ditt svar! tack på förhand!

Svar: Hej Hanna! Tack så mycket, jättekul att höra :)) Jag har ett inlägg i min kategori "redigeringstips" som du kan kolla på. Där visar jag lite vad jag oftast använder när jag redigerar mina bilder.
Johanna Fåglund

Vilken bild! Så fin och härligt djup!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: