Doptårta

Har varit i Örebro idag för att fota mitt kusinbarn Elliotts dop. Vi åkte vid 6 på morgonen för dopet började 11. Är väldigt glad att jag har min D800 för det var ganska mörkt i kyrkan. Härligt att jag kan höja ison mycket nu utan att det blir helt brusigt. Blev en del bilder idag, så imorgon ska jag sätta mig och redigera :))
Vi åkte också till stadsparken en sväng efteråt för jag hade fått tips om att fota där när jag ändå var i Örebro. Vi hade jättebra väder och det var en väldigt mysig park. Bilder från det kommer en annan gång..
 
Här är en bild på en av dom fina tårtorna så länge.

Vilken fin tårta :) Själv studerar jag till bagare/konditor ^^

Gud så söt tårta !

Sv. Jo, det hade varit en stor dröm att ha samma som dig eftersom bilderna blir sjuuuukt bra, dock tror jag nog de är aningen för dyrt, du har inget annat tips? :)

Åh, så fin den var!

Psst, har nu även en fototävling där priset är ett presentkort på 200kr hos kamda.se (fd. tvspelsweb) att handla roliga fototillbehör för ;)

Söt tårta :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: