28 Augusti 2012

Våran sista dag innan vi skulle åka hem gick vi bort till stranden vi var på dagen innan och låg där i några timmar. När vi skulle gå upp blev lite det molnigt på himlen, var väldigt fint för man såg solstrålarna från solen ner över havet. Jag hade inte med mig kameran till stranden denna dagen, så fick fota med mobilen.
Denna dagen ville jag gå in till stan i solnedgången, så det gjorde vi. Var en riktigt fin solnedgång nu när det hade kommit lite moln. Dom andra dagarna hade varit helt molnfria, så det var den finaste solnedgången denna kvällen. Då hade jag med mig min kamera iaf och fotade lite på vägen in till stan. Vi gick runt i massa affärer och shoppade lite. Jag köpte en fin ljuslykta, ett armand, ett par shorts och ett par jeans. Prutade på allt, men ljuslyktan lyckades jag bäst med, 60kr ist för 120kr (även om dom sa att dom hade fast pris från början :P).
När vi hade shoppat klart skulle vi äta middag. Klockan hade blivit ganska mycket och vi kollade runt lite efter någon bra restaurang, fast det fanns ingen vi kände för att äta på. Så vi gick tillbaka till hotellet för att äta på restaurangen där eftersom vi visste att maten var väldigt bra där och det var den denna kvällen också. Blev en väldigt bra sista dag och kväll i turkiet :)) Och en del bilder också..
 
Det är lite blandat med bilder tagna med kameran och mobilen..
Det var många båtar där ute när vi kom till stranden.
 
Tobias tog en bild på mig när jag var nere och skulle bada :P
 

När vi kom upp på rummet hämtade jag kameran och tog en bild från balkongen.
 



<3
 
Utsiken från balkongen på natten :))

Otroligt fina bilder! :D

WOOOOOOW, solbilden!!!!

SV. okej! Får väl spara och önska mig i födelsedagspresent då! Kram :)

Underbara bilder. Gillar den på alla solstolar på stranden :D

Vackert. Jag älskar bild nr 2 på solstolarna, så himla häftig och fångar ögat så bra! :)

Hej Johanna!
Gud va du tar fina bilder, älskar hur du redigerar de också. Skulle du vilja ge några tips? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: