23-24 Augusti 2012

Eftersom jag inte tog så många bilder får det bli två dagar i detta inlägget..
 
Dagen efter vi kommit till Side gick vi ner till stranden. Det var verkligen jättevarmt! Man kunde typ inte ligga och sola för det blev för varmt. Vi var nere och badade mest. När vi var nere i vattnet hörde vi några som ropade något längre bort. Några andra simmade bort med en madrass. När dom sen kom närmare stranden såg vi hur dom bar på en kille, han var medvetslös och uppe på stranden höll dom honom upp och ner för att få ur vattnet ur hans lungor. Efter det ville jag inte se mer, det var jobbigt att se på. Massa människor samlades runt om, men vi stod kvar i vattnet. Efter en stund kom ambulansen, en person sprang ner med syrgas, men gick upp med den igen och dom hämtade en bår ist. Sen åkte dom iväg med sirenerna på. Ingen aning om han klarade sig eller inte. Det var iaf väldigt jobbigt att se detta.
Vi gjorde inte mycket mer än att sola och bada på dagen. Gick vi upp och åt lunch, badade lite i poolen och sedan upp på rummet. Gjorde iordning oss för att gå ut och äta inne i stan på kvällen. Blev en mysig, fast inte speciellt bra restaurang. Lite senare satte vi oss på hotellrestaurangen och drack en drink :))
 
Dagen efter var vi nere på stranden igen. Solade och badade. Som några av er kanske kommer ihåg hittade vi sköldpaddor när jag var i Side för två år sedan (se bilder här). Jag och Tobias gick till den stranden för att simma ut och se om vi kunde hitta några denna gången också. Vattnet var ganska klart, men inte lika som det var sist. Vi simmade inte heller lika långt ut som vi gjorde för två år sedan för det blåste en del ute på vattnet. Vi hittade inga sköldpaddor, men det var väldigt härligt i vattnet :))
 
Bilderna från 24 augusti i vattnet är tagna med min Nikon D80, resten är tagna med mobilen.
 
Fruktsallad fick det bli till lunch :))
 
Inne i stan på kvällen..
 
 
24 Augusti
Hittade massa krabbor på stenarna :P
 


 

Fina bilder :)

Åh vad härligt! Underbart med dykbilderna :)

coola bilder

Allt bra ? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: