Expert

Igår när jag, Lisa och Viktor var på frölunda torg såg vi att expert skulle ha 80% på allting från och med idag. Jag hade sett några grejer där inne som jag ville ha, så jag och Lisa åkte dit idag på morgonen. Stod i kö ett tag och när dom öppnade sprang ju typ alla mot kameragrejerna. Dom sakerna är ju inlåsta i ett glasskåp så vi körde på taktik istället för att vara snabbast så vi frågade en i personalen om hjälp först. Fanns inget objektiv som passade min kamera, men en blixt till Tobias hittade jag. Köpte också en fotobok "Digital Fotografi", fotopapper och en fjärrutlösare till min D800.
 
Detta skulle ha gått på ca 2700kr, men jag fick betala 550kr. Bara fjärrutlösaren kostade 899kr innan rabatten (och 180kr efter). Så det var hur bra som helst :))
 
Denna bilden fotade jag i somras. Skulle vilja att det slutade regna och bli soligt någon gång så man kunde fota lite höstbilder :P

Du får alltid till så underbara färger i dina bilder!

sv: gud va kul! om man vill bli fotat av dig, ska man komma till dig då eller kommer du till den som du fotar? :)

Så härligt med Rea :D

Bra taktik! och väldigt fin blomma!

Härligt med fynd :D Och superfin bild!

sv: okej, för jag bor i Örebro, det är ju en bit, skulle du komma hit då? :)

sv: okej..va tråkigt :(

Super fin bild :)

Vad roligt med rea! :)

Och jag håller helt med dig, jag skulle också vilja ha lite fint väder så att man skulle kunna fota lite höstbilder. Jaja, kanske helgen blir solig! :)

Vackert!

jättefin bild! gillar färgerna! :)
Har en fototävling på bloggen som du har chans att vinna i om du anmäler dig! Så gör gärna det! :]
http://amandapersson.blogg.se/2012/october/vinn-ett-kamerafilter.html#comment


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: