Ett höstporträtt

Har haft en bra helg hemma hos Tobias. Varit ute en hel del i det härliga höstvädret och fotat massa.
Här nere är en bild som vi tog idag innan vi åkte hem. Jag ville ha några bilder på oss två för att ha i en ram som jag köpte förra helgen, så vi tog några snabba höstporträtt :))
 

Fint!

Jag är finalist i en fototävling och skulle bli otroligt glad om du röstade på mig :) Du får en länk på min blogg och om du vill kan jag följa dig på bloglovin' för besväret! Jag är nummer 5 :)
Länk: http://pontusgranlund.blogg.se/2012/october/finalister-i-foto-tavlingen.html
Kram

Jättefint och miljön verkar ju magisk!! :) Vill se mer! ;)

Carina Persson

Hej!

Skulle vilja komma i kontakt med dig. Gäller förfrågning om sminkning i december.

Med vänlig hälsning

Carina


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: