6 Oktober

Har fortfarande en del bilder kvar från förra helgen att lägga upp. Jag och Tobias var ute och gick en stund på eftermiddagen samma dag som vi fotade dimman på morgonen. Gillar att vara ute där Tobias föräldrar bor, mycket mysigare än här i Göteborg :P
 
Det fanns fortfarande några lupiner. Trodde inte att dom fanns kvar så här sent på året.
 
Jag var nära på att trampa på denna kopparödlan ;o
 

Bilderna är magiska ! Så galet fina !

Jättefina bilder! Gillar de som är riktigt höstiga riktigt mycket! Inte dåligt att hitta en lupin, de brukar försvinna runt midsommar :O

Underbart! Första och näst sista bilden är riktigt fina, gillar dom massor! :)

Så fina bilder :) Bilden på svampen var ju bara för fin!

Jättefina bilder höstiga :D

medans du läser vill jag att du rösta på min bild nr 5. Enkelt. MAn rulla upp lite och tycker på 5an sen rösta. Busenkelt. Hjälp mig med det <3<3
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

KRAM KRAM. hoppas du hjälper mig med detta.. :)<33<3

Gud vilka fina bilder du tar! :D

gud vilka underbara bilder! :)

Fina! Bloglovin byte? :)

Linnea

Riktigt fina bilder! :)

jätte fina bilder!

Gud vilka helt underbart fina bilder!
Beundrar verkligen din blogg,då jag själv också en dag skulle vilja bli fotograf!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: