Regnbåge

Jag fixade till en bild jag tog när vi var på väg upp till Geiranger i somras. Det började regna på kvällen och det dök upp en regnbåge. Vi hade egentligen inte tid att stanna mer för vi ville inte missa sista färjan, men vi gjorde det ändå och tog några bilder. Tråkigt nog var det en liten bondgård precis där som inte blev så bra på bilderna. Testade att redigera bort det störande i bilden och jag tycker att det blev bättre iaf :P
 
Såhär såg min förra redigering ut.
Klicka på bilden för att se den större

Snyggt :)

Nya redigeringen mycket snyggare, blev mer intressant då man inte fastnar på det röda. Dösnyggt !

Grymt gjort! Syns inte alls att det var en bondgård där innan. Blev skitbra! :)

det redigerade versionen blev riktigt bra.

ÅH herregud vad fin bild ! Älskar den !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: