Lite nytt i bloggen

Har suttit med bloggen nu ikväll och fixat lite. Ändrade rubrikerna till inläggen, utseende på kommentarerna och där man skriver kommentaren. Gjorde också bakgrunden på bloggen lite ljusare grå. Tycker det blev bättre än innan iaf. Tidigare i veckan gjorde jag en bild för min kamerautrustning och bloglovin i menyn :)) Kommer nog fixa lite smågrejer till.
 
Får bli en bild också.
Denna bilden fotade jag i April 2011, men tror inte att jag har lagt upp den innan.
 

Vacker bild, kul med lite ombyte. Skulle ja också behöva ^^

Älskar bilden!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Nej det har jag inte testat. Det ska jag ta & testa :)

Åh wow, vilken bokeh!

Fint det blev. Och väldigt fin bild som vanligt :D

Herregud, så fin bild! :'o

Superfint! :)

Får man fråga vad du har för typsnitt i rubriken? :)

Åh underbar bild! Är den helt äkta? Alltså bollarna är inte redigerade dit? ;)
Bloggen blir jättefin!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: