Hjärta i sanden

Har inte fotat så mycket den senaste tiden, så det blir inte så mycket uppdatering på bloggen. Men förhoppningsvis kommer det bli lite mer snart :)) Redigerade om en väldigt gammal bild för några dagar sen. Fotade den 2008 när jag hade börjat fota lite mer än bara vardagsbilder och lärt mig inställningarna på kameran och så. Den är fortfarande en av mina favoritbilder jag har tagit :P
 
Fotad med Canon Powershot G9..

Förstår att det är en favorit, jättefin!

Förlåt för jättesent svar hehe :D ttaaaccck :D

Förstår att det där är en favorit - det är en jättevacker bild!! Snyggt redigerad också - men framförallt ser man ju att fotografen (dvs Du!) har ett enastående öga för motiv och komposition. :-)

Underbart!

Ja den är verkligen superfin!

Förstår helt klart att det är en favorit...jättevacker!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: