4 år

Jag kom på att min D80 fyller 4 år idag :)) Så grattis på den!
Förra året la jag upp tre bilder från dom första månaderna med kameran och nu tänkte jag lägga upp en bild från varje år jag haft den. Inte lätt att välja ut bilder, har så många :P 
 
Första året. Denna bilden tog jag i slottsskogen. Svanen var galen och gjorde massa fina poser för mig :))
 
Andra året. En vinterkväll blev det massa dimma ute så jag tog kameran och gick ut. Gick upp mot min gamla skola där jag såg detta fina ljuset. (skolan är riven och här står det flera nybyggda hus nu och en ishall)
 
Tredje året. När jag skulle sova en natt på sommaren såg jag hur det blixtrade massa. Ställde kameran i fönstret och tog några bilder. En blixt fastnade på bild iaf :))
 
Fjärde året. Tagen i vintras. Hittade en liten fläck med frost på fönstret som jag inte kunde låta bli att fota :))

Jättefint!

Helt otroligaaa bilder ! :)

Fina bilder :D Den med svanen var ju bara för fin!

Blev sjukt kär i andra bilden, men de andra bilderna är i princip lika fina! Du är duktig :D

Wow, verkligen jättefina bilder!! :)

Måste bara säga att dina bilder är helt fantastiska:-) Hittade din blogg av en slump och nu är jag fast. Såg att du varit i Bokedalen, där jag bor:-) Fina bilder! Själv blir man lite hemmablind.

Fantastiskt vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: