24 oktober

När jag fotade Lisa förra veckan tog jag också lite andra bilder medan vi gick. Var så fint med alla färger och ljuset den
dagen :)) Men nu börjar alla fina höstfärger försvinna och alla träd blir tomma. November brukar vara den tråkigaste
fotomånaden enligt mig :P
 
Lisa ville ta några bilder på mig också :P
 

Vackert :) Vi har kala träd, snöhögar här och var och allt är blöt och trist :(

Oherregud vad vackra bilder du tar!

Vackert!

Vilka tjusiga bilder! :D

Förresten, jag har en fråga..
Jag har försökt i evigheter att dela upp mina kategorier. T.ex som

FOTO
djur
natur
porträtt

PERSONLIGT
vardag
30 dagar

Sådär... Kan du möjligtvis hjälpa mig?
Är jättetacksam för svar! Kram

Sjukt underbara bilder! Blir alldeles varm i kroppen av att kolla på dina bilder, amazing work!

Mysiga höstbilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: