Johanna

Igår fotade Tobias lite porträtt på mig i Botaniska Trädgården bland blommorna. Åkte dit ganska sent, så det var väldigt fint ljus :)) Det var kallt och blåste massa, så det var lite jobbigt med grenar och håret som blåste i ansiktet :P Men jag blev nöjd med bilderna.







Bilderna är fotade med Tobias Canon 450D och 50mm 1,8
Tycker ni kan gå in på hans blogg och titta. Han är duktig på att fota, speciellt macrobilder! :))

Nästa sista bilden är min favorit - åh, så fin! :)

Jättefina bilder!

Mmm, det perfekta ljuset.... superfina bilder! :)

Jättefina bilder! Helt änglalika!



Hur har ni fått få det där vita skenet? Är det för att var så bra motljus eller?

Vilka underbara bilder, och så fint ljus verkligen! :)

Väldigt fina, gillar verkligen ljuset! :)

Superfina bilder och jättebra ljus ju! :D

Fina bilder :)

Otroligt fina bilder, hade jag själv haft dessa å det utseendet då hade jag inte brytt mig om det vore lite kallt ute;p hehe

underbara bilder:D

fin du är! :)

Riktigt fina bilder & ljuset är verkligen fantastiskt.

Gud så fint :D

Härliga bilder! Så roligt det måste vara att kunna fotografera tillsammans. Min sambo har nog aldrig ägt en egen kamera men ställer snällt upp på fotoutflykter ibland. =)

Så fina bilder, underbart ljus :)

vacker!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: